PRONAŠLI SMO ĐURU / TREĆI VAL

Konačno pronalazimo Đuru u Domagoju Jankoviću, samostalnom umjetniku, kojeg je već na samom početku spominjao Bernard, ali za ulogu Franje. Podjela je opet baš kako treba i biti, sa 3 samostalna umjetnika.

Nakon perioda regeneracije, za vrijeme kojeg se održavaju probe u sastavu Bernard, Matej, Borut i ja i u kojima prevrćemo, obrćemo, širimo, provjeravamo, istražujemo, potvrđujemo, postavljamo pitanja, nastavljamo s potragom za Đurom. Borut kaže da ga ni neće tražiti dok ne bude siguran tko je Đuro i kakav je Đuro. Sada zna. Kontaktiramo Rakana Rushaidata, kontaktiramo Nikšu Butijera. Ništa. Konačno pronalazimo Đuru u Domagoju Jankoviću, samostalnom umjetniku, kojeg je već na samom početku spominjao Bernard, ali za ulogu Franje. Podjela je opet baš kako treba i biti, sa 3 samostalna umjetnika.

I opet, u siječnju, krećemo iz početka, koji nije početak. Koliko će taj hod po spirali iscrpiti, izmoriti “istrošiti” Bernarda i Mateja koji su u njoj kontinuiranao, sada već s trećim Đurom? Osobito Bernarda koji je spreman sutra stati i odigrati Edu jer zna što igra i kako igra? Ja sam već umorna, iscrpljena i bez osjećaja da imam jasan, objektivni odmak za prosudbu, a o sagledavanju cjeline da ne govorimo. Imamo li mi sada taj lanac ili nemamo? Jesmo li zavezali sami sebe? Jesmo li osigurali sve karike? Imamo li snage povlačiti lanac?

Goran se uključuje u proces posljednji. Borut ne vidi potrebu za Goranovo uključivanje dok Domagoj ne zna tko je Đuro kao lik, iz koje pozicije govori i u kakvim je korelacijama s dramskim silnicma Ede i Tome. A Đuro govori puno. Njegova je pozicija jasna, ali kompleksna.

ĐURO Ali jebote, ak stvari ostanu takve kakve jesu ono, pa kaj misliš da nam ovi ne bi ukinuli onda i pravo na obrazovanje, i pravo na mirovinu, i pravo na zdravlje i svu ostalu jebenu socijalu, ono? Mi prvo moramo srušit kapitalizam. A onda mi možemo pričat o tome da smo Franz i ja jednaki.